Od dubna 2023 školní jídelna přešla na nový on-line systém evidence strávníků a výdeje obědů.
Obědy zůstávají automaticky přihlášeny na celý měsíc, vy si pak sami obědy odhlašujete dle potřeby, nejpozději však do 6.59 hod. daného dne.
Nově obědy odhlásíte POUZE ONLINE NA WWW.STRAVA.CZ. Telefonicky již nebude možné obědy odhlásit.
Na Google play/App store je možné si stáhnout i aplikaci do mobilu.
Přihlašování
Po zadání www.strava.cz v dialogovém okně vyplňte kód jídelny: 3296
uživatel: jmenoprijmeni (bez diakritiky)
heslo: jmenoprijmeni (bez diakritiky)
Po prvním přihlášení je doporučeno heslo ihned změnit.
Nově také nebude možné obědy platit v hotovosti, je tedy potřeba si nastavit inkaso na platbu stravného
od 1. 5. 2023 ve prospěch účtu 492122222/5500.
Pokud již někdo platí stravné inkasem, upozorňujeme, že DOŠLO KE ZMĚNĚ ÚČTU. Prosím nastavte inkaso na nový účet k 1. 5. 2023.
(Inkaso na starý účet 821157339/0800 ukončete až k 1. 6. 2023. Děkujeme.)
Dále Vás poprosíme o potvrzení nastavení inkasa, které stačí zaslat na e-mail: hranickova@zskolinec.cz.
Limit inkasa nastavte minimálně na částku 23x cena oběda x počet strávníků (počet dětí),
např. 1 cizí strávník 23x90,-= 2070,-, žák 1. st. 23x 32,- = 736,-).
Děkujeme za spolupráci a včasné vyřízení.
V případě jakéhokoliv dotazu nebo problému nás kontaktujte na skola@zskolinec.cz, hranickova@zskolinec.cz nebo telefonicky 376 594 114.